Δραστηριότητα: «Πάρτι μασκέ με θέμα… Βιολογικό»
Δραστηριότητα: «Πάρτι μασκέ με θέμα… Βιολογικό»
Σκοπός: η σύγκριση από το μαθητή των τροφίμων που χαρακτηρίζονται βιολογικά με τα αντίστοιχα συμβατικά
Προετοιμασία: Παρακολούθηση της παρουσίασης «Βιολογική παραγωγή»
Διαδικασία:
- Προβολή στην τάξη της παρουσίασης με τίτλο «Μαθαίνω για την βιολογική γεωργία»
- Συζήτηση στην τάξη για το τι σημαίνει ο όρος βιολογικά προϊόντα
- Συλλογή από τους μαθητές βιολογικών τροφίμων (φρούτα και λαχανικά) και των αντίστοιχων συμβατικών
- Τοποθέτηση ποσότητας από τα προϊόντα ανά δυάδα (βιολογικά και συμβατικά) μαζί με καρτελάκια τα οποία προσδιορίζονται ποιο τρόφιμο είναι ποιο
- Αναποδογυρίζουμε τα καρτελάκια και ζητάμε από τους μαθητές να μυρίσουν και να δοκιμάσουν τα τρόφιμα και να μαντέψουν ποιο είναι το βιολογικό
- Γυρίζουμε τα καρτελάκια και βλέπουμε αν οι μαθητές μάντεψαν σωστά και τους ζητάμε να γράψουν ποια/ες διαφορές βρήκαν μεταξύ των 2 τροφίμων (γεύση, χρώμα, σχήμα κλπ)
Θέματα για συζήτηση:
- Ποιοι οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους επιλέγει κάποιος βιολογικά προϊόντα (πχ. φιλικότερα για το περιβάλλον)
Υλικό για κατέβασμα:Πάρτι μασκέ με θέμαβιολογικό (Οδηγίες Εκπαιδευικού)