• Προώθηση της κατανάλωσης Φρούτων, Λαχανικών και Γάλακτος στα Σχολεία
Πόσο δραστήριος/α άνθρωπος είμαι? (Φύλλο Δραστηριότητας - Μαθητή)

Πόσο δραστήριος/α άνθρωπος είμαι? (Φύλλο Δραστηριότητας - Μαθητή)

1

Δραστηριότητα:  «Πόσο δραστήριος/α είμαι ;»

poso drastirios 2

 

Δραστηριότητα:

 «Πόσο δραστήριος/α είμαι ;» (1ο μέρος)

Στο χώρο που ακολουθεί σημείωσε το τι έκανες (πχ. διάβασμα, παιχνίδι, τηλεόραση, γυμναστική στο σχολείο, αθλήματα, ύπνος) τη χτεσινή ημέρα. Προσοχή! Πρέπει να συμπληρώσεις όλα τα κενά!

Ημερομηνία:  
12:00____________________________________ 1:00____________________________________
1:00____________________________________ 2:00____________________________________
2:00____________________________________ 3:00____________________________________
3:00____________________________________ 4:00____________________________________
4:00____________________________________ 5:00____________________________________
5:00____________________________________ 6:00____________________________________
6:00____________________________________ 7:00____________________________________
7:00____________________________________ 8:00____________________________________
8:00____________________________________ 9:00____________________________________
9:00____________________________________ 10:00____________________________________
10:00____________________________________ 11:00____________________________________
11:00____________________________________ 12:00____________________________________
12:00____________________________________  

«Πόσο δραστήριος/α είμαι;» (2 μέρος)

Στα δυο ρολόγια που ακολουθούν αποτυπώνεται ένα 24ωρο (ρολόι-1: μεσάνυχτα έως 12 το μεσημέρι, ρολόι-2: 12 το μεσημέρι έως τα μεσάνυχτα). Κάθε ρολόι είναι χωρισμένο σε 12 μέρη τα οποία αντιστοιχούν σε ώρες (πχ. το κουτάκι με το νούμερο 1 αντιστοιχεί στο χρονικό διάστημα από 1:00 έως 2:00). Χρησιμοποιώντας τις δραστηριότητες που έγραψες στο 1ο μέρος και τα χρώματα που αντιστοιχούν σε κάθε δραστηριότητα (σύμφωνα με τον πίνακα στην επόμενη σελίδα), χρωμάτισε τα ρολόγια:

 Μεσάνυχτα  έως 12 το μεσημέρι

ΡΟΛΟΙ 1

αξία της άσκησης Ρολόι

12 το μεσημέρι έως τα μεσάνυχτα

ΡΟΛΟΙ 2

αξία της άσκησης Ρολόι

Κατάλογος Δραστηριοτήτων και αντίστοιχες εντάσεις

Δραστηριότητα                                                              Ένταση          

Αργό Περπάτημα
Μπόουλινγκ
Βόλεϊ
Ψάρεμα

Χαμηλή

Ποδήλατο
Ενόργανη Γυμναστική
Πινγκ-Πονγκ
Ρυθμική Γυμναστική
Χορός (μπαλέτο, μοντέρνος, δημοτικός)
Παιχνίδια (κουτσό, κυνηγητό, κρυφτό, μήλα, κλπ. )
Ασκήσεις  (πους-απ, κοιλιακοί, αναπηδήσεις, κλπ.)

Μέτρια

Κολύμβηση
Συγχρονισμένη Κολύμβηση
Μπάσκετ
Ποδόσφαιρο
Υδατοσφαίριση
Χαντ-μπολ
Τένις
Παιχνίδια στο νερό
Σχοινάκι
Πολεμικές Τέχνες
Τρέξιμο
Τρέξιμο/ Περπάτημα
Έντονη

Καθιστικές Δραστηριότητες

Διάβασμα, τηλεόραση, βίντεο, Η/Υ ---
Ύπνος/ ξεκούραση ---

Υλικό για κατέβασμα:  pdfΠόσο δραστήριος/α είμαι (Φύλλο Δραστηριότητας - Μαθητή)

Ετικέτες:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Προώθηση της κατανάλωσης Φρούτων, Λαχανικών και Γάλακτος!

Image
Image
Image

Επικοινωνία

Ηλ. Διεύθυνση

Τηλέφωνο

Διεύθυνση Συστημάτων Καλλιέργειας και Προϊόντων Φυτικής Παραγωγής
Τμήμα Δενδρωδών Καλλιεργειών
Τηλ: 210-2125040,2102125071

Διεύθυνση Αξιοποίησης και Τεχνολογίας Τροφίμων
Τμήμα Αξιοποίησης Γάλακτος και Γαλακτοκομικών Προϊόντων
Τηλ: 210-2125072

Διεύθυνση Προώθησης Γεωργικών Προϊόντων
Τμήμα Διατροφικής Πολιτικής
Τηλ: 210-2124344

Διεύθυνση

Αχαρνών 2, Αθήνα, 101 76, Ελλάδα 

Image
© 2019 ΥΠΑΑΤ | Φρούτα, Γάλα & Λαχανικά - Θησαυρός για τα παιδιά!. All Rights Reserved. Designed By Collectives