• Προώθηση της κατανάλωσης Φρούτων, Λαχανικών και Γάλακτος στα Σχολεία
Πόσο δραστήριος/α είμαι (Οδηγίες Εκπαιδευτικού)

Πόσο δραστήριος/α είμαι (Οδηγίες Εκπαιδευτικού)

Δραστηριότητα: «Πόσο δραστήριος/α είμαι;»

Σκοπός: η αναγνώριση από το μαθητή του επιπέδου της φυσικής του  δραστηριότητάς  (διάρκεια, ένταση)

Προετοιμασία: Παρακολούθηση παρουσίασης με τίτλο «Η σημασία της άσκησης στην παιδική ηλικία»

1ο μέρος

Διαδικασία :

  • Προβάλουμε και συζητάμε στην τάξη την παρουσίαση με τίτλο «Κινούμαι καθημερινά,
    κερδίζω οφέλη στην υγεία μου πολλά!»
  • Ζητάμε από τους μαθητές να θυμηθούν τι είδους δραστηριότητες έκαναν τη χθεσινή ημέρα και να τις καταγράψουν δίπλα από τις ώρες τις οποίες τις έκαναν, πχ:

                           10:00    Γυμναστική

                           17:00    Διάβασμα

                           18:00         »»

                           19:00    Τηλεόραση

Διάρκεια: 45 λεπτά

 2ο μέρος

Διαδικασία :

  • Διαβάζουμε στην τάξη τον πίνακα, ο οποίος περιέχει την κατάταξη των φυσικών δραστηριοτήτων ανάλογα με την έντασή τους
  • Εξηγούμε στους μαθητές την αντιστοιχία των χρωμάτων με την ένταση της δραστηριότητας από τον πίνακα
  • Χρησιμοποιούμε την καταγραφή των φυσικών δραστηριοτήτων για μια ημέρα από την προηγούμενη δραστηριότητα και ζητάμε από τους μαθητές να χρωματίσουν τα ρολόγια συμπληρώνοντας ένα 24ωρο.

Θέματα για συζήτηση :

  1. Ποιο χρώμα κυριαρχεί στα ρολόγια
  2. Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν έχουν οι μαθητές αυξημένη φυσική δραστηριότητα πχ πολλά μαθήματα, απουσία διαθέσιμου χώρου για άσκηση.
  3. Με ποιους εύκολους τρόπους μπορεί ο κάθε μαθητής να αυξήσει την καθημερινή του φυσική δραστηριότητα;

Διάρκεια: 45 λεπτά

Μεσάνυχτα  έως 12το μεσημέρι

ΡΟΛΟΙ 1

αξία της άσκησης Ρολόι

12 το μεσημέρι έως τα μεσάνυχτα

ΡΟΛΟΙ 2

αξία της άσκησης Ρολόι

Κατάλογος Δραστηριοτήτων και αντίστοιχες εντάσεις

Δραστηριότητα                                                              Ένταση          

Αργό Περπάτημα
Μπόουλινγκ
Βόλεϊ
Ψάρεμα

Χαμηλή

Ποδήλατο
Ενόργανη Γυμναστική
Πινγκ-Πονγκ
Ρυθμική Γυμναστική
Χορός (μπαλέτο, μοντέρνος, δημοτικός)
Παιχνίδια (κουτσό, κυνηγητό, κρυφτό, μήλα, κλπ. )
Ασκήσεις  (πους-απ, κοιλιακοί, αναπηδήσεις, κλπ.)

Μέτρια

Κολύμβηση
Συγχρονισμένη Κολύμβηση
Μπάσκετ
Ποδόσφαιρο
Υδατοσφαίριση
Χαντ-μπολ
Τένις
Παιχνίδια στο νερό
Σχοινάκι
Πολεμικές Τέχνες
Τρέξιμο
Τρέξιμο/ Περπάτημα
Έντονη

Καθιστικές Δραστηριότητες

Διάβασμα, τηλεόραση, βίντεο, Η/Υ ---
Ύπνος/ ξεκούραση ---

 

Υλικό για κατέβασμα: pdfΠόσο δραστήριος είμαι (Οδηγίες Εκπαιδευτικού

Ετικέτες:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Προώθηση της κατανάλωσης Φρούτων, Λαχανικών και Γάλακτος!

Image
Image
Image

Επικοινωνία

Ηλ. Διεύθυνση

Τηλέφωνο

Διεύθυνση Συστημάτων Καλλιέργειας και Προϊόντων Φυτικής Παραγωγής
Τμήμα Δενδρωδών Καλλιεργειών
Τηλ: 210-2125040,2102125071

Διεύθυνση Αξιοποίησης και Τεχνολογίας Τροφίμων
Τμήμα Αξιοποίησης Γάλακτος και Γαλακτοκομικών Προϊόντων
Τηλ: 210-2125072

Διεύθυνση Προώθησης Γεωργικών Προϊόντων
Τμήμα Διατροφικής Πολιτικής
Τηλ: 210-2124344

Διεύθυνση

Αχαρνών 2, Αθήνα, 101 76, Ελλάδα 

Image
© 2019 ΥΠΑΑΤ | Φρούτα, Γάλα & Λαχανικά - Θησαυρός για τα παιδιά!. All Rights Reserved. Designed By Collectives