Ψωνίζοντας στο σουπερ μαρκετ (Οδηγός Εκπαιδευτικού)

Ψωνίζοντας στο σουπερ μαρκετ (Οδηγός Εκπαιδευτικού)

Εκτύπωση

Δραστηριότητα: «Ψωνίζοντας στο σούπερ μάρκετ»

1ο μέρος

 Σκοπός: ο εντοπισμός από τους μαθητές των τροφίμων εκείνων που καταναλώνονται συχνότερα στην οικογένεια.

 Προετοιμασία: Παρακολούθηση παρουσίασης με τίτλο «Ομάδες τροφίμων»

 Διαδικασία:

 Θέματα για συζήτηση:

  1. Ποια τρόφιμα εμφανίζονται στις αποδείξεις των περισσότερων μαθητών.
  2. Ποια από τα αναφερθέντα τρόφιμα αποτελούν επιλογές των μαθητών.
  3. Ποια τρόφιμα θα ήθελαν να μην τα αγοράζουν οι γονείς τους και για ποιους λόγους.

Διάρκεια: 45 λεπτά

2ο μέρος

Σκοπός:

α) η κατανόηση από τους μαθητές των ομάδων τροφίμων

β) η εκμάθηση της έννοιας της ισορροπίας στις διατροφικές επιλογές

Διαδικασία:

Ψωνίζοντας στο σουπερ μαρκετ 1

Θέματα για συζήτηση :

 1.Γιατί η κάθε ομάδα επέλεξε τα συγκεκριμένα τρόφιμα, ποια κριτήρια χρησιμοποίησε (πχ. γεύση, συνήθεια, προτίμηση)

  1. Αν συνηθίζουν οι μαθητές να καταναλώνουν αυτά τα τρόφιμα
  2. Τι άλλες επιλογές και συνδυασμούς θα μπορούσαν να κάνουν

Ψωνίζοντας στο σουπερ μαρκετ 2

Διάρκεια: 30 λεπτά + 15 λεπτά για συζήτηση

Υλικό για κατέβασμα:pdfΨωνίζοντας στο σουπερ μαρκετ (Οδηγός Εκπαιδευτικού)

Ετικέτες: