Δραστηριότητα: «Τηλεαποχή»
Σκοπός : η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας των μαθητών μέσω της μείωσης του διαθέσιμου χρόνου για τηλεθέαση
Προετοιμασία: Παρακολούθηση παρουσίασης με τίτλο «Η σημασία της άσκησης στην παιδική ηλικία»
Διαδικασία:
- Με τη βοήθεια της δραστηριότητας «Πόσο δραστήριος είμαι;» ζητάμε από τους μαθητές να καταγράψουν πόσες ώρες, κατά μέσο όρο, αφιερώνουν στην τηλεόραση (καθημερινές και σαββατοκύριακα)
 - Στη συνέχεια ζητάμε από τους μαθητές να γράψουν ποιες τηλεοπτικές εκπομπές παρακολουθούν αυτές τις ώρες και να τις κατατάξουν με σειρά προτίμησης
 - Ζητάμε από τους μαθητές να γράψουν ποιες καινούριες δραστηριότητες θα τους άρεσε να κάνουν.
 - Προτείνουμε στους μαθητές να «θυσιάσουν» την τηλεοπτική εκπομπή στην οποία έχουν λιγότερη προτίμηση και το χρόνο αυτό να τον αφιερώσουν στο να ξεκινήσουν μια αγαπημένη δραστηριότητα
 - Σε τακτά χρονικά διαστήματα (1 φορά/ εβδομάδα) ρωτάμε τους μαθητές για την πορεία της καινούριας δραστηριότητας
 
Διάρκεια: 45 λεπτά
Υλικό για κατέβασμα: 
Τηλεαποχή (Οδηγίες Εκπαιδευτικού)