Πόσο δραστήριος/α είμαι (Οδηγίες Εκπαιδευτικού)

Πόσο δραστήριος/α είμαι (Οδηγίες Εκπαιδευτικού)

Εκτύπωση

Δραστηριότητα: «Πόσο δραστήριος/α είμαι;»

Σκοπός: η αναγνώριση από το μαθητή του επιπέδου της φυσικής του  δραστηριότητάς  (διάρκεια, ένταση)

Προετοιμασία: Παρακολούθηση παρουσίασης με τίτλο «Η σημασία της άσκησης στην παιδική ηλικία»

1ο μέρος

Διαδικασία :

                           10:00    Γυμναστική

                           17:00    Διάβασμα

                           18:00         »»

                           19:00    Τηλεόραση

Διάρκεια: 45 λεπτά

 2ο μέρος

Διαδικασία :

Θέματα για συζήτηση :

  1. Ποιο χρώμα κυριαρχεί στα ρολόγια
  2. Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν έχουν οι μαθητές αυξημένη φυσική δραστηριότητα πχ πολλά μαθήματα, απουσία διαθέσιμου χώρου για άσκηση.
  3. Με ποιους εύκολους τρόπους μπορεί ο κάθε μαθητής να αυξήσει την καθημερινή του φυσική δραστηριότητα;

Διάρκεια: 45 λεπτά

Μεσάνυχτα  έως 12το μεσημέρι

ΡΟΛΟΙ 1

αξία της άσκησης Ρολόι

12 το μεσημέρι έως τα μεσάνυχτα

ΡΟΛΟΙ 2

αξία της άσκησης Ρολόι

Κατάλογος Δραστηριοτήτων και αντίστοιχες εντάσεις

Δραστηριότητα                                                              Ένταση          

Αργό Περπάτημα
Μπόουλινγκ
Βόλεϊ
Ψάρεμα

Χαμηλή

Ποδήλατο
Ενόργανη Γυμναστική
Πινγκ-Πονγκ
Ρυθμική Γυμναστική
Χορός (μπαλέτο, μοντέρνος, δημοτικός)
Παιχνίδια (κουτσό, κυνηγητό, κρυφτό, μήλα, κλπ. )
Ασκήσεις  (πους-απ, κοιλιακοί, αναπηδήσεις, κλπ.)

Μέτρια

Κολύμβηση
Συγχρονισμένη Κολύμβηση
Μπάσκετ
Ποδόσφαιρο
Υδατοσφαίριση
Χαντ-μπολ
Τένις
Παιχνίδια στο νερό
Σχοινάκι
Πολεμικές Τέχνες
Τρέξιμο
Τρέξιμο/ Περπάτημα
Έντονη

Καθιστικές Δραστηριότητες

Διάβασμα, τηλεόραση, βίντεο, Η/Υ ---
Ύπνος/ ξεκούραση ---

 

Υλικό για κατέβασμα: pdfΠόσο δραστήριος είμαι (Οδηγίες Εκπαιδευτικού

Ετικέτες: